Contra

26. jaan. 2009 at 9:28 e.l. (Nädala autor 2008)

10. märtsil 2008 kell 12.00 oli  luuletaja Contra külas Annelinna raamatukogus emakeelenädalal. 

Contra (kod.-n. Margus Konnula 22.03.1974)


Sündinud Võrumaal Urvastes, lõpetanud Antsla keskkooli. Töötanud Urvaste postiülemana, lühiajaliselt õpetajana Kuldre põhikoolis, hiljem vabakutseline luuletaja. Tartu NAKi ja Eesti Kirjanike Liidu liige. Contra juhuluulele lähedane, vemmalvärsilik ja taotluslikult robustne looming on mõjutusi saanud rahvalikest- ja lorilauludest, räpist ja grunge-muusikast.

ORKAAN
näe Urvastesse ühistransport saabus
ja hellalt maha poetas minu kalli
jah kümme punkti kümnest minult saab buss
kuid mahatulnu lausa kaksteist palli

käed Sinu suunas pikalt ette torkan
Sa täpselt nende tsentrumisse vajud
ja eks nüüd alga marutuul ehk orkaan
mis maha murrab männid lepad pajud

(„Suusamütsi tutt”, Mina Ise, Urvaste-Tartu 2001)

MIILISAAPAD

Suur mees kuid ikka lapsekingi kannad
Nii suureks sa küll iialgi ei kasva
Sest ligi maad ei leidu taevamannat
Maamanna kuid ei anna luile rasva

Siis kondine kui surm end leiad põrgust
Teispoolsuses jääd päkapikumeheks…
Sa vajaks saapapaari miilikõrgust
Et pilvelambaid süües saada meheks

Ning viimaks hamba sisse lüüa Kuule
Ja päikselegi võid kui pisut jahtub
Siis pisikesi tähti nagu kuule
Suunurkadest maa pinna poole lahkub

(„Liivatee imepeen seeme”, Mina Ise, Piitsaküla 2005)

IMELISED ATLEEDID

naised on nii imelised
harrastades odaviset
laias kaares lendab oda
aga ma ei jälgi toda

oda lendab nagu pintsel
vaatan naiste kauneid kintse
tasa võbelevaid tisse
oda lendab minu sisse

armunoolena mind tabas
kohtunik tal võttis sabast
mõõtis kaheksakend meetrit
teine katse tabas Peetrit

ERKI NOOL

kui ma oleks Erki Nool
võidaks kõiki igal pool

aga ma ei ole Erki
lati kohale ei kerki
igal katsel lähen alt

aga ma ei ole Erki
odakaar ei jäta märki
neljasadat jooksen sörki
pooltteist kilti katta ma
suudan vaid jalgrattaga

kui ma ainult oleks Erki
seda kümnevõistlusvärki
lausa kinnisilmi teeks
kuid ma pehme nagu keeks

(„Contrarünnak”, Mina Ise, Piitsaküla 2004)

Contra blogi:
http://konnulacontra.blogspot.com/

Contra võrukeelne Võru Instituudis
http://www.hot.ee/vorukirandus/contra.htm

Online-intervjuu: vastas luuletaja Contra., Postimees, 5.04.2007
http://www.postimees.ee/080407/esileht/meelelahutus/253388.php

Võrusoo kooli õpilaste tagasiside Contra esinemisest – 16.03.2006
http://www.vorusoo.werro.ee/contra.htm

Lisa kommentaar

